Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ArtSoulja



Super! Człowiek mógłby się jeszcze długo patrzeć i zastanawiać o co tutaj chodzi Obraz przyciąga uwagę przede wszystkim dzięki tym dobranym rekwizytom...


Dziwne i zarazem eleganckie. Świetnie dobrane kolory (bardzo stonowane), ładne modele Do tego gra słów. Kapitalna robota :b


Ciekawa koncepcja...


Wszystko wina GMO :D


Oj ciekawe czy będą takie szczęśliwe jak się dostaną pod tę ostrza :D.
Bezpretensjonalne i pełne swobody rysunek


jak zawsze genialne dobrane. Pomysł + prostota = Rewelka


Ciekawa koncepcja. Jakby wszystko widziane oczami tej małej dziewczynki, Podoba mi się ta zniszczona gleba i ta soczewka słońca (te błękitne koło) nigdy nie umie czegoś takiego zrobić


Cytat: "Pod koniec rysowania zawsze przestaję patrzeć na zdjęcie i rysuję po swojemu, według mnie to dobrze."

Nom i dobrze, zawsze możesz wysilić wyobraźnie i dodać coś od siebie, i chrzanić tych co myślą inaczej. Swoją drogą całkiem fajna odbitka nie widzę żadnych "uchybień"


Super. Uchwyciłeś moment...


Jakbym widział dzisiejszą rzeczywistość . Super odzwierciedlenie typowych codziennych sytuacji z subtelnym humorem oraz prostotą rysunku.


Super rysunek i 100% prawdy... Moim skromnym zdaniem czas pomyśleć o karierze rysownika - bo z takim talentem mógłbym iść na rynek krakowski i dzielić się z ludźmi tą radochę a jednocześnie z czegoś żyć.
[Potraktuj to jako komplement]


Nom, od razu skądś wiedziałem że znajoma mi ta gęba


Zupełnie w pełni zgadzam się z panią poniżej że rys wyszedł lepiej niż zdjęcie. Dodałeś jej troszkę urody bo w realu raczej nią nie grzeszy

A ta historyjka genialna :-D. Trochę powoli zaczynasz filozofować jak Mati

Pozdrowionka!


Bardzo dobra kreska. Nic dodać nic ująć


Widzę że chciałeś ją zmieścić w całości w kartce co trochę zniweczyło efekt.
Mogłeś z włosami śmiało pojechać za kartkę. Trochę za pucołowate policzka co trochę oddala od niej podobieństwo. Nom i tą rzęsę po prawej mogłeś bardziej dopieścić. Ale spojrzenie i ten błysk jest okej dlatego przymknę oko na błędy i daję Bdb.


Super! Doskonała technik. Obraz bardzo ciekawy, można by patrzeć godzinami!


Tom Hanks. Któż nie inny jak nie on!
Odegrał doskonalą rolę w filmie "Zielona Mila"

Za te palce - Ocena niżej - bo nie ma nic za darmo. A reszta spoko


Przykuwa oko. Dobry projekt na tatuaż - w sam raz na ramię albo klatę.
Tworząc coś takiego przyprawiło by mnie o zawrót głowy


A kaktusik ma ubaw że został w tym roku choinką

Proste i bez ceregieli


Genialne! I ta głębia bardzo dobrze uchwycona! Szóstka za to!


Dobre


Ku twym szczerym słowom znów chylę czoła!

Widzę że nałogowo fan Disneya :-D


Nom przyznam że poniekąd masz rację - a pasja do tego co robię może mi się kiedyś znudzić pod wpływem pracy, a mimo do tego dążę (zawód: Grafik) :D. A postać do złudzenia przypomina mi Vaya'e con dios. Czyż to nie ona?? z tym ramieniem racja


Zgadzam się z przedmówcą.
Kapitalnie ująłeś wyraz twarzy tej dziewczynki....
Pozdro dla fanów kreskówek



1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt